vineri, 4 noiembrie 2016

Inscriptionarea vitrinelor este o buna strategie de marketing

Chiar daca evolutia tehnologica a facut un salt semnificativ in toate domeniile, inca mai sunt metode mai traditionale utilizate precum inscriptionari vitrine in 2016. In fiecare an apar noi specialisti in marketing care vin cu solutii care mai de care mai creative si inovatoare, insa de regula acestea sunt si foarte costisitoare, astfel ca putine firme pot apela la ele. In schimb, inscriptionarea vitrinelor este o tehnica folosita de cateva decenii care intotdeauna a dus la obtinerea rezultatelor urmarite si anume atragerea clientilor.

Personalizare

Se pot pune in aplicare foarte multe idei, fiind o ocazie potrivita pentru comercianti sa isi puna creativitatea la incercare, venind cu cele mai atragatoare propuneri. Imaginile de pe autocolante sunt printate cu ajutorul unei imprimante speciale, astfel ca acestea vor fi redate fidel, prezentandu-se in cele mai bune conditii.

Costuri reduse

Poate ca cel mai important aspect al inscriptionarii vitrinelor in 2016 este faptul ca aceasta procedura este accesibila pentru toate buzunarele si nu implica costuri ridicate. Tariful este stabilit in functie de suprafata care se doreste a fi aplicata, dar si dupa tipul autocolantului ales, unele avand o durabilitate superioara.

Durata de viata

Aceasta este multumitoare in toate cazurile. Se poate alege autocolantul mai accesibil ca pret, care are si o durata de viata mai mica, acesta fiind potrivit pentru situatiile in care se fac mai multe modificari intr-un timp mai scurt. Cu toate acestea, pentru cei care nu vor aduce schimbari in viitorul apropiat, este disponibil autocolantul mai gros, care rezista mai bine pret de cativa ani, nu se dezlipeste si nici nu isi pierde din culoare.

Mai mult, conditiile meteo nefavorabile sau razele puternice ale soarelui nu vor reprezenta o problema, in timp ce adezivul folosit este unul special, care nu lasa urme pe suprafata sticlei si se indeparteaza cu usurinta.