joi, 23 octombrie 2014

Un pic de ajutor, va rog

Pana acum nu mi-am folosit decat masina personala si nu am mers niciodata cu masina vreunui prieten sau cu o masina inchiriata. Saptamana viitoare o sa mi-o petrec in Suceava fiindca ma trimit cei de la munca si nu stiu ce o sa fac fiindca masina mea s-a stricat si nu o sa ma pot descurca pe jos sau cu taxi.
Singura mea solutie va fi sa ma duc la firma de inchirieri masini din Suceava si sa vad ce gasesc acolo. Sincer, nici nu vreau sa-mi iau orice masina fiindca nu ar fi ok sad au o caruta de bani (undeva la 20 euro/zi + combustibil) pe o oarecare rabla.

Am cautat in pagini aurii si am gasit cateva firme din Suceava care ofera servicii de rent a car dar nu cunosc deloc piata si mi-e frica sa ma duc asa, la plesneala. Daca ati mai interactionat cu firme de rent a car va rog sa-mi recomandati si mie una serioasa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu