sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Si din nou probleme cu masina

          Se stie ca o minune nu tine mai mult de 3 zile si in cazul meu, o instalatie gpl nu rezista mai mult de 5 ani. Fix 5 ani, adica exact atat cat am avut garantie data de cei care mi-au montat instalatia pe un  Renault Megane cu motor de 1.6.  Pot sa va spun ca in acest timp nu am avut nici cea mai mica problema cu masina, parca nici nu se simtea ca o trecusem pe gpl fiindca masina consuma doar cu 1, 2 litri mai mult si simteam ca avea aceeasi putere atunci cand o acceleram. Dar de vreo 2 saptamani abia mai merge, in mers se zdruncina foarte rau si cand stau la semafor mi se intampla foarte des sa mi se opreasca motorul din senin.
            Am fost la vreo 3 service-uri gpl in Bucuresti insa nimeni nu vrea sa repare actual instalatie, toti dau din umeri si se ofera sa-mi monteze o alta instalatie la care sa-mi dea o garantie mai mare, de 7 ani.
            Cand credeam ca nu mai am ce sa fac si chiar trebuie sa pun o alta instalatie, a dat Domnul sa trec pe langa sediul celor de AGR Autogas. Am intrat si la ei, cu gandul ca sigur o sa ma refuse dar macar merita sa fac o incercare. Am stat de vorba cu ei, le-am explicat care era situatia si spre marea mea surpriza, mi-au zis sa raman in acea zi la service-ul lor si in 3 ore au reusit sa-mi identifice problema si sa o resolve. Cu doar 250 de Lei am reusit sa-mi repar masina si nu am fost nevoit sa-mi schimb instalatia.

             Pentru orice problema ati avea cu instalatia gpl, va recomand cu incredere sa va duceti la AGR Autogas fiindca sunt o echipa de profesionisti care nu se uita cum sa te jecmaneasca de bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu